Ofte stillede spørgsmål (FAQ)

Se alle spørsmål og svar her. Vi har opdelt alle spørsmål i kategorier, så du nemt kan få et overblik.

Hvordan bruker jeg en rabattkode?

Når du har lagt varene i handlekurven din, går du videre til kassen. Her finner du et felt som heter "Kampanjekode" - i denne boksen skriver du koden du har mottatt, for å få din rabatt.

Kan jeg kansellere bestillingen min?

Ingen problem dersom du skulle ombestemme deg. Vi kan kansellere bestillingen hvis du enda ikke har mottatt en e-post etter din ordrebekreftelse, hvori det står at varen er på vei.

Ta kontak til oss så fort du kan på (45)+ 71 74 79 76 eller skriv til oss på hej@hofstrawagner.no, at du ønsker å kansellere bestillingen din.  

Kan jeg få pengene tilbake efter 14 dager?

Nei, angrefristen utløper 14 dager fra den dagen du mottar varen fysisk. Du må derfor kontakte oss før.

Hvilke betalingsmetoder mottar dere?

Vi prøver å gjøre det så lett som mulig for kundenr våre å gjennemføre et køp på vår webshop. Vi tar imot Visa, MasterCard, MasterCard Debit, Meastro, Vipps, Viabill samt Klarna.

Hvor lenge kan jeg returnere bestillingen min?

Hos Hofstra & Wagner tilbyr vi 14-dages angrerett på alle våres produkter.

Jeg ønsker å returnere bestillingen min - hva gjør jeg nå?

Vi beklager hvis du ikke er fornøyd med bestillingen din. Hvis du ønsker å returnere, skal du fylle ut vårt returneringsformular.

Om du har noen spørsmål, er du selvsagt også velkommen til å kontakte oss på telefon eller mail - (+45) 71 74 79 76 eller hej@hofstrawagner.no.

Hvor lang tid tar det før pengene mine er tilbakeført til kontoen min?

Etter at vi har mottatt bestillingen din på vårt lager igjen, vil pengene dine automatisk bli refundert. Det tar vanligvis 2-3 bankdager før du kan se pengene på kontoen din igjen.

Fant du ikke svar på spørsmålet ditt?

Brug kontaktformularen lige her.

E-mail

hei@hofstrawagner.no

Telefon

+45 71 74 79 76

Adresse

Østergade 34, 5560 Aarup DK