Levering og fraktsvilkår
Når du har bestilt ved Hofstra & Wagner vil du motta en ordrebekreftelse, så du vet at den er lagt inn i vårt system.
Når varen din er pakket på vårt lager, vil du motta en e-post (leveringsbekreftelse), hvilket betyr at bestillingen din er behandlet og du får et sporingsnummer.
Hos Hofstra & Wagner samarbeider vi med ColliCare og Bring, vi leverer kun til fastlands-Norge. Vi leverer alle varer til kantstein, med mindre annet er avtalt med ColliCare.
Vi sender ikke varer til Svalbard eller Jan Mayen - har du spørgsmål til dette, må du gjerne kontakte vår kundeservice.
Hvis du kjøper en vare som ikke er på lager, vil du motta en melding om forventet leveringsdato. Datoen vil være leveringsdato til vårt lager, ikke hjem til deg.
Vi tilbyder følgende leveringstyper i Norge:
1. Hjemlevering ved kantstein
Har du bestilt en større vare som sofa, spisebord m.m., så sender vi med ColliCare. Hvis du har bestilt en mindre vare, sender vi med Bring.
Levering med Bring:
Du vil motta et sporingsnummer sammen med leveringsbekreftelsen på e-post. GLS overlevere pakke(ne) til Bring i Norge - de vil prøve å levere pakken(e) til adressen, og dersom pakke(ne) ikke kan leveres, blir den sendt til mottakers lokale Post i Butikk.
Levering med ColliCare:
ColliCare sender deg en SMS med forventet leveringsdato. Hvis det mot formodning ikke passer, kan du selv via. link i SMS'en endre dato for levering.
Levering vil skje i dagtid mellom 08:00 - 16:00.
Varen leveres til den nærmeste ytterdør på bakkenivå.
Ønsker du at ColliCare kan sette varen din uten at du er hjemme, kan du give ColliCare lov til dette via. linket i SMS'en. Dette er på eget ansvar, og hverken ColliCare eller Hofstra & Wagner vil ta ansvar for varer som er sat uten signering.
Hvis det er hull eller skader på emballasjen, husk å notere dette på frakbrevet og ta bildedokumentasjon som du kan sende til oss.
2. Hjemlevering med innbæring til valgfritt rom
Ved innbæring, leveres varen innefor dør opp til og med 3. etasje uten heis. Vær oppmerkesom på at mottaker må hjelpe sjåfør.
ColliCare sender deg en SMS med forventet leveringsdato. Hvis det mot formodning ikke passer, kan du selv via. link i SMS'en endre dato for levering.
Levering vil skje i dagtid mellom 08:00 - 16:00.
NB! Husk å se på varens mål og undersøk om du får plass i trapper og dører. Du finner naturligvis alle mål på hjemmesiden, og har du spørsmål kan du kontakte oss på telefon eller skrive en e-post til oss.
Varen leveres inn i boligen med original emallasje.
Hvis det er hull eller skader på emballasjen, husk å notere dette på frakbrevet og ta bildedokumentasjon som du kan sende til oss.